debatt.öp.fi
07.09.2010 kl 05:45:13 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vad är grejen med poker??????  (läst 866 gånger)
H. Simpson
Medlem
Antal inlägg: 104

« skrivet: 25.05.2010 kl 20:54:41 »

Jag fattar inte. Vad är grejen med poker? Varför i all världen har det blivit så jädrans hypat nu? Och hur kan det komma sig att poker har en egen avdelning på debattforumet. Varför istället inte en sorterat under en underavdeling som exempelvis "sällskapsspel", "lekar", "kortspel" osv? Om det nu ändå inte kvalar in som en avdelning under sportsektionen.

Loggat
Patrick
Veteran
**
Antal inlägg: 2602

« Svara #1 skrivet: 25.05.2010 kl 21:17:37 »

Är du inte några år för sent ute med den frågan. Jag skulle tro att pokern är på nedåtgående.

Pokern har en egen avdelning för att moderatorn (Patrik) på vbl:s tid spelade poker. Även jag spelade vid den tidpunkten. Poker är gambling och passar således inte under sällskapsspel och kortspel. Det passar bara i en egen avdelning eller allmän gambling.

Men din fråga är berättigad. Vad är grejen. Trots att det finns skicklighetsinslag så är turmomentet enormt, även på lång sikt. Jag är rejält trött på poker sen några år.
« Senast ändrad: 25.05.2010 kl 21:19:30 av Patrick » Loggat

"Det finns som sagt ingen skillnad i världsåskådning och tro mellan ”muslimer” och ”islamister”. För oss alla har islam både en andlig och en politisk dimension, för oss alla är sharia ett gott och ett måste, för oss alla är jihad, väpnad kamp för islam en plikt, och så vidare."
Jonas Mohamed Omar
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!